Recenzia: Grivel Mountain Runner Light 5l






            Pred týždňom (písala som to tak 2 týždne dozadu) mi píše Tyger z tyger.sk, že či by som si chcela vyskúšať na pár dní nový batoh/vestu pre bežcov z dielne Grivel - Mountain Runner Light 5l. Súhlasila som - s tým, že potom dám spätnú väzbu, ako sa mi batoh páčil.
Celé toto týždňové skúšanie by možno stačilo vyjadriť faktom, že ten batoh som si už kúpila aj ja. :-D Ale predsa aj čosi napíšem.


            Prednedávnom u mňa nastala potreba bežeckej vesty na preteky a nejaké jednodňové výbehy. Chcela som si kúpiť Salomon, pretože dámska vesta mi sedela na chrbte ako nič iné. Pokusy ísť do lacnejšej varianty od Kalenji boli v mojom prípade márne, pretože ten batoh bol na mne neobratný a vôbec mi nepasoval. Každopádne, chalani, ktorí chcú rozumnú cenu, by si ho mali vyskúšať - lebo na väčší chrbát by určite sedel lepšie. No ja som hľadala ďalšiu možnosť.
Prvé stretnutie s Grivel Mountain Runner Light dopadlo dobre. Nastavila som si ho na najmenšiu veľkosť, stiahla si popruhy. Pokukala vrecká a za tých prvých 5 minút ma zaujal. Vedela som ale, že to treba skúsiť.






              Každý deň výbeh na Martinské hole po robote ma utvrdzovali o technickosti tohto produktu. Má to vrecká čo potrebujem, na tých miestach, kde ich potrebujem. Celkovo 12 kusov - dve vpredu (pre mňa najdôležitejšie) na fľašky alebo na mobil keď bežím a chcem pri tom počúvať hudbu, ale potrebujem tiež, aby som ho v prípade potreby mohla rýchlo vybrať.
              
              Keď som bola prebehnúť Orliu prť, tak som miesto fľašiek mala v batohu camelback a v ňom 1,5 l Magnézie. Inak sa mi tam zmestili veci na celý deň. Nejaké tyčinky, tričká a ponožky na prezlečenie, primaloftku (pre istotu vždy :-)), bežecké mačky, a potom také normálne veci ako vreckovky, doklady atď.





              Batoh som si zobrala aj na Großglockner, kde som s ním absolvovala len krátku prechádzku. Keby ale idem na Glockner bežať, tak by bol absolútne vyhovujúci obsahovo aj technicky. Ale to už musíte ovládať terén, kadiaľ pôjdete a čo všetko budete potrebovať mať so sebou. A samozrejme počasie. Pri tom počasí, čo sme tam mali, by to bolo perfektné - vybehnúť naľahko, iba s týmto batohom. Ale viedla som tam dvoch kamošov, takže sme šli na ťažšie.






            Batoh krásne drží vlhkosť, takže Vám nenamoknú veci, keď sa veľmi potíte. Samozrejme, z vrchnej strany je sieťka, takže keď popŕcha, treba mať veci ako mobil v sáčku. Konečne ma nebolia bedrá z bedrového pásu alebo že mi tam stále niečo naráža pri rýchlom behu a zároveň mám chrbát v teple, aj keď je vonku nižšia teplota. To mi dosť vyhovuje, že má batoh aj kumulačný efekt.
            Čo sa týka ergonómie, tak batoh mi sedí na chrbte. Najskôr som mala pocit, že mi bude veľký, ale keď som si ho už naplnila, tak perfektne sedel a nehýbal sa. Nie som v ňom ani napchatá, ani mi nelieta kade-tade.






            Použitý materiál je veľmi trvácny na dotyk v porovnaní s inými batohmi, takže životnosť bude podľa môjho pocitu tiež vyššia, než nejaký iný profi výrobok.





            Tri veci mi na batohu vadili. Popruhy, ktoré sa zapínajú na hrudi, sú dosť dlhé a keď som bežala, tak sa húpali a búchali ma do rúk. Potom som to vyriešila tak, že som ich zauzlila hneď za prackou a bolo to bez problémov.
            Druhý bola gumička, ktorá je na vrchu batohu na upevnenie bundy alebo iných externých predmetov. Keď som bežala, tak ma tiež búchala do rúk a tváre. Ale na tom novom, ktorý som už kúpila pre seba, je tá gumička inak upevnená a už nelieta, takže to možno bolo preto, že sa odniekiaľ vyvliekla.






            A ešte tretia vec, nad ktorou by som sa zamyslela, sú bočné vrecká na zips. Keď som bola na Orlej prti a boli úplné napchaté mojimi vecami, tak som si pri behu o ne udierala ruky a šúchala ich. Pri dlhšom preteku alebo pri celodňovom behu by to mohol byť problém. Ale dá sa to ustriehnuť tým, že si ich nenaplníte na full, ako som ich mala vtedy ja, ale dáte si veci aj do tých ostatných vreciek, ktorých je tam dosť.







            Takže celkovo som s batohom dosť spokojná, teraz ho vláčim všade, kde sa dá a dáva behaniu iný, príjemnejší a ľahší rozmer. Cítim sa s ním veľmi dobre a aj čo sa týka estetickej stránky, je veľmi fotogenický - takže s ním vždy vzniknú krásne zábery. :-) 
             Ak sa chcete o batohu informovať viac kuknite si recenziu na: http://tyger.sk/outdoor-recenzia-grivel-mountain-runner-light-5l/
Ja môžem len odporúčať a podľa toho, že okolo mňa ho nezávisle na sebe kúpili asi ďalší traja ľudia myslím, že je vhodný pre veľký okruh ľudí. Ale najdôležitejšie je že nám môže spríjemniť tie krásne chvíle na horách. :-) 




Alebo aj tie keď už mate dosť po celom dni. :-D HORE ZDAR! 



















Komentáre

Obľúbené príspevky